بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

دیشب مثل هر شب نبود


بازی داربی دیروز عصر خیلی جذاب شد،برد شیرین پرسپولیس آن هن در حالی که 2 بر هیچ از رقیب کلاسیک دیرینه اش عقب بود،بسی باعت شور و نشاط شد.بلافاصله با هما به خیابان آمدیم،شور و هیجان و شادی زیبایی در بندرعباس دیده می شد.

همه در کنار هم این شادی رو جشن گرفته بودم،هما که زیاد فوتبالی نیست پرسید:داربی های قبلی  این همه مردم شادی نمی کردند چرا امشب این همه شلوغه؟بعد خودش گفت:شاید چون پنجشنبه است این همه شلوغ نشون میده.من از فرصت استفاده کردم و توضیح دادم که در 9 دقیقه سه گل زدن آن هم توسط یک نفر چه شک عظیمی به فوتبال دوستان پرسپولیسی وارد کرده.

خلاصه دیشب قیمت آفتابه آبی همراه با دلار بالا رفت چون خیل عظیم مردم برای خرید آفتابه آبی به پلاستیک فروشی ها هجوم آورده بودند،طرفداران پرسپولیس آفتابه ها را از ماشین خود آویزون کرده بودند.

زنگ زدم به پسر خاله ام اهواز و گفتم:اینجا بندرعباس من بهشب هستم I LOVE YOU EAMON ZAYED/ایمن زاید بازیکن ایرلندی لیبیایی 3 گل پرسپولیس را زد.

نظرات 2 + ارسال نظر
کغار از تئاتریکال شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://kghar.blogsky.com

سلام.دیوزه گی در kghar.blogsky.com

رهی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

معلومه دوآتیشه هستی وخیلی هول کردی وذوق کردی که این همه غلط املایی داری ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد