بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

اهمیت به حاشیه ها مهم، رویکرد نوین گروه تئاتر کارگاه


گروه تئاتر و حرکت "کارگاه" که از اوایل دهه هشتاد به صورت مستمر در تمامی فعالیت های هنری استان نقش فعالی داشته،بار دیگر با حرکتی نوین در نظر دارد گامی مفید و حرفه ای برای معرفی تئاتر استان بردارد.

این گروه در نظر دارد با برپایی نمایشگاهی سه روزه کارنامه فعالیت های خود را با هنردوستان هرمزگانی به اشتراک بگذارد،علاقمندان در این نمایشگاه  دیداری دوباره خواهند داشت با "خانواده وینگفیلد" البته این بار با عکس های این تئاتر که مدتی پیش در بندرعباس به روی صحنه رفت.

مجید جمشیدی فعال هنری و مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگویی مجازی گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه در واقع اهمیت دادن به هنرهایی های است که تکمیل کننده هنر اجرا هستند،متاسفانه فعالیت های مرتبط با تئاتر در استان هرمزگان جایگاهی ندارند و ما قصد داریم این روند اشتباه را اصلاح کنیم.عکس تئاتر،نمایشگاه پوستر و  طراحی بروشور، برنامه های است که ما در نظر داریم در آینده به آنها هویت بدهیم.

این نمایشگاه از 11 بهمن (امروز) به مدت سه روز در نگارخانه مرحوم گرمساری واقع در فرهنگسرای طوبا بندرعباس برپا می باشد.علاقمندان می توانند امروز برای افتتاح نمایشگاه ساعت 18:30 حضور داشته باشند.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید جمشیدی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.majidjamshidi.blogsky.com/

گزارش تصویری از مراسم دعای باران در گاوبندی

ادریس چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

خیلی هم خوب...
می رویییییم....

ایسا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ

حرکت خوب و لازمیه. تئاتریکال هم چندی قبل با یادآوری احسان شهریاری همچین قصدی رو ملاک آینده قرار داد .اما کارکاه تکمیل تر از ایده احسان عمل کرد.امدوارم این روند همه گیر بشه.

بسیار عالی امیدوارم این اتفاق مثبت برای دیگر گروه هم بیفتد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد