بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بازیگری در بالاترین جای دنیا


اگر چه داوران بیست و سومین دوره تئاتر استانی هرمزگان با انتخاب آثار ضعیف و سفارش شده توانستند از دیده شدن تئاتر مستقل و سخت کوش گروه تئاتریکال در جشنواره منطقه ای فجر جلوگیری کنند،اما به نظر من این گروه باید تمرینات خودش را با جدیت بیشتر برای اجرای عموم و حضور در فستیوال های بین المللی ادامه بدهد.(عصبانی هستم به شدت)
احسان رشتی آفارانی که در این چند سال فعالیت تئاتری خاصی نداشت،نشان داد که بازیگر مستعد و خوش احساسی است،بازی حسی و بدن فوق العاده این هنرمند و همچنین عکس العمل های سریع و به موقع اش موتور محرک این تئاتر بود.

حامد رضوانی اگر چه وقت زیادی برای همراهی گروه نداشته اما به خوبی توانسته بود از پس کار بر بیاید،حامد چشمان گیرایی دارد که در این اثر کارگردان به خوبی توانسته بود از او استفاده کند،اگر چه به نظر من لباسی که برای او انتخاب شده بود خیلی ساده و خارج از لباس دیگر بازیگران بود.

هادی علیشاپور،در آغاز اعتراف می کنم که هیچ وقت فکر نمی کردم،هادی از پس نقش های این شکلی هم بر می آید و همیشه تصورم این بود که به دلیل بدن مناسبی که دارد برای بازی در نقش های گروه تئاتریکال انتخاب می شود،اما هادی نشان داد که بسیار احساس ناب و میمک خوبی دارد،او کار را به خوبی درک کرده بود و تک جمله هایی که می گفت با تمام وجود بیان می کرد.به شدت از بازی هادی لذت بردم.

سولماز نوروزی،بازی پر جنب و جوش و هیجانی خانم نوروزی به همراه احساس خوب او در مواقعی که از رقیبش در داستان شکست می خورد و همچنین نگاه عمیقش در فیلمی که در اواسط اجرا پخش می شد از نکات مثبت بازی سولماز نوروزی بود اما به نظر من در حرکات بدنی مخصوصا در ورود و خروج ها از صحنه آن چابکی خاصی را که اثر نیاز دارد را نداشت.

رحیمه ایرانمنش از با تجربه ترین بازیگران تئاتر استان که تجربه کار با گروه های مختلف را دارد در این کار نقش زن میانسال را به خوبی بازی کرد، نگاه ها و حرکات ریز خانم ایرانمنش در جلوی سن تئاتر بسیار دیدنی بود.

آذین بیابانگرد،اولین باری بود که در یک تئاتر نیمه حرفه ای نقش بازی می کرد،این بازیگر جوان نشان داد که مستعد است و به خوبی از پس نقش بر آمده بود البته طراح گریم هم به خوبی و با شناخت چهره او را گریم کرده بود،خانم بیابانگرد هم بازی خوبی برای احسان رشتی بود و حرکات این دو بسیار خوب در کنار هم قرار گرفته بود.

در این نمایش محمد شریف صادقی در یک صحنه و شکوفه سالاری در چند صحنه ایفا نقش کردند که حضورشان به نوعی تکمیل کننده بازی دیگر بازیگران بود.برای همه گروه بازیگری آرزوی موفقیت دارم./عکس از مجید جمشیدی
نظرات 3 + ارسال نظر
احسان رضائی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

گور بابای فجر ول کنین این جشنواره زدگی رو بابا تئاتر اجرای عموم بذارین ملت بیان ببینن هنر برای مردم نه برای داور !!!!
در ضمن خانم بیابانگرد یه استعداد درخشان در زمینه بازیگریه امید وارم هرز نره

فرشته مرگ جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

مرسی ممنون نمیدانم می توانم عصبانی باشم یا نه ولی خوب جشواره است و میزبان از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد

ماهی بالی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com

شی تال برقص بر مرگ من ، نویسنده و کارگردان: مهران محمود زاده دهبارزی ، هرمزگان به بخش تجربه های نو فجر راه یافت
http://fadjrtheaterfestival.com/fa/news/post3045.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد