بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

من و هما به کیش آمدیم.

امروز عصر با هما آمدیم به جزیره کیش،مکان زیبا و تمیزی است،ماشین ها به شدت به انسان احترام می گذارند.هیچ آشغالی تا این لحظه که این پست را می نویسم در خیابان ها ندیده ایم،یک پیاده رو را به عنوان گذرگاه هنرمندان نام گذاری کرده اند،خدا خیرشان دهد کار شایسته و ماندگاری است،از همه هنرمندان تاثیر گذار این 100 سال اخیر مجسمه ای در این گذرگاه نصب شده است،اگر چه جای بعضی ها خالی است،بگذریم خدا خیرشان دهد...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

هما کیه ؟!

همسرم است.

ملیحه پریوش سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام بهروز مبارکه خیلی خوشحال شدم سلام منو به هما برسون . به همه بچه . دلم براتون خیلی تنگ شده . ازداواج کردم یک دختر دارم به اسم آیدا شوهرم هم اهل موسیقی استاد موسیقی نوازنده پیانو و ارگ و ... تو آموزشگاه فاخته تدریس می کنه خودم هم هنوز مشغول به کارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد