بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

شبانه روز فیللمی مطفاوت در سینما شهرزاد بندرعباس.


نوشتن درباره فیلم "شبانه روز" ساخته کیوان علیمحمدی و امین بنکدار،کار ساده ای برای من نیست،اما فیلم تمرین جور دیگر دیدن را به مخاطب مشق می کند،فیلمی چند روایتی و جسورانه در خصوص زندگی چهار زن و رابطه های عاشقانه شان،این اثر برای مخاطب عام به نظر سنگین می آید و احتمال اینکه فیلم خوب فروش نکند زیاد است،اما به تمام کسانی که کار هنری می کنند یا به صورت جدی مخاطب هنر هستند،دیدن این فیلم را توصیه می کنم.

در این فیلم شما تقریبا همه هنرها را می بینید،ار شعر و خطاطی گرفته تا موسیقی، تئاتر،  نقاشی و سینما اما چیزی که بیشتر دیده می شود،تفاوت و استقلال نگاهی است که این دو کارگردان دنبال می کنند،این امیتاز بزرگی است که این اثر دارد.این دو نمی خواهند به هر طریقی مخاطب را با خود داشته باشند،نمی خواهند دنباله رو جریان خاصی باشند.بلکه به مخاطب می گویند تو هم در این نگاه غیر معمولی با من همراه و شریک باش.

اگر چه فیلم شاخصه های یک اثر هنری "پست مدرن" را داشت،اما نوشتن تخصصی سینما کار من نیست،امیدوارم که دوستان سینمایی در هرمزگان در مورد این اثر بیشتر بنویسند تا هم ما بیشتر با سینما آشنا شویم و هم هضم فیلم برای مخاطب های احتمالی بهتر باشد.مثل سالادی که از آغاز تا پایان فیلم حضور جالبی در اثر داشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
نهنگ جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام.
می خوام برگردم
کمکم می کنی؟

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ

شبانه روز فیللمی مطفاوت در سینما شهرزاد بندرعباس.
معلوم خیلی حواست پرته 2 تا غلط املایی داری: فیلمی نه فیللمی! و متفاوت نه مطفاوت!
اولی را می شود به حساب حواس پرتی ات گذاشت ولی دومی حکایت از بی سوادی ات می کند

ممنون دوست با سوادم.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

اگر واقعا انتقاد پذیری و آنطور که من می شناسمت یا بهتر بگویم آنطور که خودت را به من شناساندی پس این غلط های املایی ات را درست کن. با سپاس

دوست عزیز ناشناخته من این غلط ها تعمدی است.ممنون که میای کامنت می گذاری،اما متوجه باش که من روزی چند بار به وبلاگم مراجعه می کنم و اگر اشتباه نوشته بودم همان روز خودم تیتر را اصلاح می کردم.
دوست عزیز ناشناخته من به جای این کارها بهتر نیست کمی مفید تر باشی؟این چه کاری است که در وبلاگ ها بچرخی و با اسم های ناشناس سم پاشی کنی و هر چه از مغزت بیرون آورد را منتشر کنی.
پیشنهاد می کنم تو هم یک وبلاگ داشته باش و افکارت را با دیگران به اشتراک بگذار،منم کمکت می کنم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

تو نشان دادی انتقاد پذیر نیستی ضمنا من هیچوقت نه دوست تو بوده و نه خواهم بود فقط من باب راهنمایی گفتم حال که خود می خواهی هرکار دوست داری بکن

باشه.

نوید چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

بخش چت فیلم در مجله اثر هنرمند رو خوندم، گفتگوی جالبی بود در مورد این فیلم، و کوتاه ... مناسب حال و هوای وب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد