بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

فداکاری عبداله ژیانفر در نشریه صبح ساحل

نشریه صبح ساحل در صفحه اول روز ۲۹ خرداد خبر فداکاری عبداله ژیانفر را این گونه تیتر زد:شهروندبندرعباسی با نجات جان دو نوجوان جاودانه شد.در ادامه گزارشی کوتاه از این اتفاق را منتشر کرده است و خبر برگزاری یک بزرگداشت خودجوش توسط تعدادی از شهروندان بندرعباسی را خبررسانی کرده است.خبر را اینجا بخوانید.

توضیح:در این صفحه عکسی منتشر شده است که توسط مجید جمشیدی عکاس فعال هرمزگانی گرفته شده اما به اشتباه نام من به عنوان عکاس معرفی شده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبا یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

خداراشکر که صبح ساحل از خواب کهف اش بیدار شد
فکر کنم تا سالگرد آن مرحوم وقت برای بیدار شدن بقیه نشریات محلی هم باشد!!
هرچند که دیگه حنای مطبوعات محلی برای مردم رنگی ندارد
با این حال فکر می کنم که خبرشان را هم خودتان فرستاده اید به خاطر همین عکس را هم به نام خودتان زده اند
از این خبرنگاران بیش تر از این هم انتظاری نیست

نه بابا من خبر نفرستاده بودم برادر.خودشان کار کردند

حامد یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

صبح ساحل ننوشته بود سنگین تر بود
به خبر نگاه کنید که چه ابتدایی وبدون رعایت اصول اولیه خبر نویسی نوشته شده است
مثلا نوشته از اهالی قدیمی محلات بندرعباس!! به جای این که بنویسد اهالی محلات قدیمی
از این گاف دادن ها زیاده
خدایش رحمت کندکه چنین روزنامه هایی نمی خواند

ای بابا.

محمد یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

:d

رضا یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

همین که صبح ساحل در اولین شماره پس از تعطیلات برخلاف سایر نشریات استان غفلت نکرد ودربهترین جای صفحه اول خود خبر وعکس موضوع را پوشش داد جای تقدیر دارد اما اینکه که چرا خبر صبح ساحل مفصل نبود من به روزنامه حق می دهم چون خدایی هیچکس اطلاعات دقیقی ندارد

جغد بندری یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com/

دو تا نکته داره این خبر:
اول این که خبر اشتباه ندای هرمزگان رو تکرار کردن: "... براساس عادت روزانه خود جهت ماهیگیری با قلاب به ساحل بندرعباس..." ژیانفر کارمند بنیاد مسکن بوده و کار روزانه اش در این اداره انجام می شد.
دوم: عکس رو از وبلاگ من گرفته اند و با توجه به اینکه شما خودتان در وسط کادر حضور دارید به اشتباه عکاس را شما معرفی کرده اند

اما همین که روزنامه های محلی در مقابل چنین حوادثی واکنش مثبت نشان بدهند قابل تقدیر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد