بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

به تداوم فکر کنید.(1) اندر احوال جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت.


شاید خیلی از دوستان جمله معروف "اختلاف بینداز و حکومت کن" را شنیده باشند،متاسفانه امسال جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت بندرعباس به صورت کامل برگزار نشد و همین موضوع منجر به اختلاف بین هنرمندان استان شده است،این جشنواره امسال 6 ساله شد و شاید یکی از دلایلی که باعث حذف قسمت فیلم جشنواره اردیبهشت شده است؛حاشیه های زیادی است که اطراف این انجمن وجود دارد؛متاسفانه اعضا این انجمن با هم اختلافات جدی دارند که گاهی این درگیری ها به رسانه ها و دنیای مجازی هم کشیده شده است.

همین درگیری ها بیهوده باعث شده که انجمن نتواند کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

انجمنی که باید در طول سال فکر و ذکرش جذب هنرجو،برگزاری کلاس های آموزشی،دعوت از اساتید سینما و ایجاد شور و انگیزه در این فضا و...باشد،خودش را مشغول دعوا و درگیری کرده است ،پس اولین قدم برای اعضا انجمن سینما جوان از بین بردن مشکلات شخصی است.قدم اول را بردارید اگر دغدغه هنر دارید.

من فکر می کنم همه هنرمندان و حتی شهروندان باید از خوشان سوال کنند که چرا امسال جشنواره فیلم اردیبهشت برگزار نشد؟ بی شک تعطیلی این فستیوال ضربه منفی محکمی است به "قطار" رو به رشد هنر استان،اگر به عنوان یک هنرمند دغدغه داشته باشیم،باید پیگیر این جریان باشیم و حتما به آقایان فشار بیاوریم که این جشنواره برگزار شود.لطفا بحث فرسایشی و غیر مفید که باعث اختلافات بیشتر بین هنرمندان می شود انجام ندهید.به تداوم فکر کنیم./این بحث ادامه دارد.....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

بهروز جان متاسفانه خود شما هم بخشی از همین حاشیه سازی شدی که داری ازش انتقاد می کنی. اگر حاشیه سازی بده پس این نوشته شما هم به نوعی دامن می زنه به مشکلاتی که وجود داره و هر کسی ندونه فکر می کنه حالا چه خبر شده. شما مشخص نکردید اعضای کدام انجمن اختلاف دارند؟ انجمن سینمای جوان؟

دلیل اصلی برگزار نشدن بخش فیلم به طور خلاصه:

انجمن سینمای جوان (به مدیریت آقای خداکریمی که چنیدن بار هم استعفاش رد شده) در خواست کرده که یا بخش فیلم و عکس رو باهم برگزار بکنه یا اینکه هیچ کاری در این زمینه انجام نمی ده. یعنی در نهایت نه اجازه داد بخش فیلم رو انجمن عکاسان برگزار کنه (با اینکه انجمن عکاسان آمادگی کامل رو داشت) و نه خودش هم این کار رو در زمان لازم انجام داد. و نتیجه این میشه که می بینید. در ضمن، دوستان هنرمند اختلافی باهم ندارند، مدیران کمی لجبازی می کنند.

دوست عزیز من می گم برید مشکلاتون رودرو با هم حرف بزنید و حل کنید اگر دغدغه هنر دارید.همین.

ماهی بالی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com

افسردگی 90 درصد مربیان پیش دبستانی در هرمزگان

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1311171

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد