بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

مروری بر فعالیت های تشکل مردمی زمین پاک در سال 1389/قسمت اول


جمعه 27 فروردین 1389 من در این روز با دوستان خوبی آشنا شدم.



جمعه 17 اردیبهشت که دوستان بیشتری با ما همراه شدند،فضای شادی بود.



جمعه 31 اردیبهشت 1389 که در این روز ما توانستیم قسمت زیادی از ساحل را پاکسازی کنیم.



27 اسفند 1389 که ما بعد از مدتی توانستیم در کنار هم باشیم و ساحل را پاک کنیم.



اواخر سال 89 بود که با خبر شدم نوجوانان رویدر هم یک زمین پاک برگزار کردند من خیلی خوشحال شدم و امیدوارم دوباره این کار را انجام دهند.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرعلی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://eskele.blogfa.com

درود و خسته نباشید بر تو و دوستان عزیزت .

کربونت

آلفرد پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

انفسکم !
جای ما خالی و خرما بر نخیل !!!

انفسکم حاج آغا همین اینکه حمایت معنوی می کنید برای ما خوب است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد