بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

پیشنهاد خواندن یک کتاب




(انتروپی) از نظر فنی به حرکت تدریجی به سوی سکون و تعادل ترمودینامیکی گفته می شود یعنی اتلاف و سیر انرژی به سوی وضعی دایمی و پایدار که در ان هیچ واقعه شهودی رخ نمی دهد. هر سیستم مجزا انتروپی خود را افزایش می دهد تا سرانجام به سکون برسد.

 کتاب "بکت و آنتروپی" نوشته بابک توکل را خواندم و بسیار خوشم آمد؛ این کتاب نگاهی متفاوت دارد به نمایش نامه های "ساموئل بکت" که به دوستان هنرمند و به وِیژه تاتری ها پیشنهاد می کنم.

درباه کتاب+


نظرات 2 + ارسال نظر
BeH NaM شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.photobehnam.blogsky.com/

سلام
کتاب رو کجا می تونم خریداری کنم؟
خوشحال میشم به فتو بلاگ من سر بزنید.
من شما رو لینک میکنم اگه دوست داشتین منو به نام بهنام ذاکری لینک کنید.

با ناشر تماس بگیر.
موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

این ندای جوان چی شد پس !؟...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد