بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

من بهروز نیستم من یک تن ماهی هستم


این روزهای  که گروهی از هرمزگان تواتسته در سطح اول کشور تاتری را روی صحنه داشته باشد،مشکلات و حاشیه ها باعث نگرانی گروه شده است.

تماشگران نمایش ما را می بینند و لذت می برند و رسانه های سراسری به خوبی در حال پوشش دادن این اتفاق فرهنگی هستند،اما کمتر کسی از پشت صحنه و مشکلات خبر دارد.

ما در اینجا فقط تن ماهی می خوریم و کم کم ذخیره تن ماهی ما دارد تمام می شود.در این هشت روز،4 بار خوابگاه گروه جابه جا شده است و همین امروز هم قرار است برای بار پنجم از این خوابگاه هم برویم.

گروه بازیگری با مشکلات مرخصی روبرو است و احتمال اخراج تعدادی از بازیگران از کارشان وجود دارد،زیرا که شرکت ها درون استان بدون درک درست از این اتفاق فرهنگی،مرخصی ها را تمدید نمی کنند.

مکبث هرمزگان در رسانه ها:فرهیختگان؛ایسنا ؛ خبر آنلاین ؛ایران تاتر؛سی سی یو سینما

نظرات 5 + ارسال نظر
علوی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ق.ظ http://alialavi.blogsky.com

با مطلب « من گریستم آقای استاندار شما چطور» به روزم
http://alialavi.blogsky.com

صدای بندر پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://Www.sedaye-bandar.blogfa.com

امیدوارم که وضعیت هرچه زودتر بهتر بشه !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

میگن روغنی که در تن ماهی هست واسه بدن مفیده :دی
میگم شما بیاین در خوردن تن ماهی تنوع ایجاد کنید. مثلا یه بار تن رو با خیار شور بخورید یه بار با گوجه بخورید یه بار تنهایی بخورید یه بار با نون لواش بخورید یه بار با نون بربری بخورید. می تونید به همین شرکتی که تن ماهیش رو می خورید بگید که می تونه به عنوان اسپانسر شما باشه و هزینه های شما رو تامین کنه و شما هم در ازاش وسط نمایش یه تبلغ بازرگانی درست می کنید واسه همون شرکت تن ماهی.
اینها را گفتم بخندید. واقعا ناراحت کننده هستش که جای درست و حسابی ندارید و فقط تن ماهی رو به عنوان غذا دارید واز همه نارحت کننده تر اینکه احتمال اخراج بعضی از بازیگران این نمایش هم وجود داره. یعنی جایی نیست که یه نامه بزنه به محل کار شما بگه اینا فعلا کار دارند مرخصیشون رو بدون حقوق کنید بعد خودشون بابت این مدت یه حقوقی به شما بده؟

[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

بهروز
من تا آخرش هستم
غصه نخور می ریم عصر حجر

ممنون.

من دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

فاجعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد