بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

یه تور متفاوت برای علاقمندان به بندرعباس.



تشکل غیر دولتی پارسیان جنوب برگزار می کند.

تور بندرعباس گردی از طلوع تا غروب .

بازدید از محله های چاهستانی ها،تپه های الله اکبر،پل آب نمای دوهزار،سورو،حمام گله داری،برکه گرد،مسجد گله داری،موزه مردم شناسی، حمام گپ و چند جای دیگر .

همراه با خوردن نان های محلی و غداهای دریایی.

دیروز که برای بازدید و شناسایی به این محل ها رفته بودیم خیلی برای من جالب بود و دیدنی.

مکان جمع شدن علاقمندان:آخر خیابان ورزش(باشگاه ورزشی تختی)لب دریا زیر آلاچیق ها

ساعت:7 صبح روز جمعه 24 اردی بهشت.

مدیر برنامه:عادل جعفری

نظرات 12 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

نظر من اینه که اصلا خیلی خوش می گذره

جاشک(وب نوشته های حسین آتش زبان) پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

سلام دوست عزیز ..............من بروزم با.................لطفا نظر خود را حتما در صورت بازدید لحاظ نمایید

حسین کرمی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

آقا من هستم :-c

رهگذر پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

می دونی این مکان های فوق توریستی !!! که گفتی : محله های چاهستانی ها ، تپه های الله اکبر، پل آب نمای دوهزار . . . . رو زیاد دیدم ، بیشتر کنجکاوم بدونم منظورت از « . . و چند جای دیگر » چیه ؟؟!!!
ببخشید ، مطمئنید این یه توره ؟ گفتم شاید برنامه « نمایش فلاکت » جهت جمع آوری اعانه باشه .

ماه لی لی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

آفرین بر همت والای تو

اِروس جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://bodypoem.blogfa.com/

سلام بهشب برس که دیر کردی

احمد ( جیگسا ) جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام علیکم
خیلی فاز داد
جای همه خالی
به امید روز های خوب

احمد (jigsaa ) جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام علیکم
خیلی فاز داد
جای اونا که نیومدن خالی
به امید روز های خوب

احمد (jigsaa ) جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام علیکم
خیلی فاز داد
جای اونایی که نیومدن خالی و دلشون بسوزه :D
به امید روز های خوب

جاشک شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

سلام دوست عزیز.من بروزم با .........................[گل]

انیسا دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

خیلی تور پر باری بود دیدمون نسبت به شهرمون عوض شد ... مرسی از کسانی که برگزار کننده بودند

Monalisa پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

درود بر بهشب عزیز

طبق قراری که گذاشتیم زنگ زدم میراث فرهنگی (118 شماره موزه مردم شناسی رو نداشت) با مسئول روابط عمومی صحبت کردم و مشکل رو گفتم ایشون لطف کردن و راهنماییم کردن که با آقای نوروزی معاون میراث فرهنگی صحبت کنم . البته من هنوز موفق نشدم با ایشون صحبت کنم ولی خواستم شما اطلاع رسانی کنید که اعتراض همه یکپارچه باشه. شماره میراث فرهنگی: 91 94 667 و شماره تماس آقای نوروزی 16 95 667 .
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد