بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

یه داستان کوتاه بنویسید.

برای این عکس بسیار عالی که توسط حسن بردال گرفته شده یه داستان در بخش نظرات بنویسید و بعد با هم نوشته ها رو مرور می کنیم.

نظرات 14 + ارسال نظر
گمنام پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

خیلی سخته تو زندگی به جایی برسی که از هر طرف که نگاه کنی پوچی باشه.هزار راه جولو پاته ولی ته ته همه راهارو داری می بینی که هیچ کدوم به جایی نمی رسه.بهر حال بتازونو نا امید نشووو .شاید یه جورایی شخصیت منه.

بهزاد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://bandari.blogsky.com

۹۹سال ها از مرگش گذشته بود. اما هنوز خاطرات نامفهومی از گذشته در مغزش زمزمه می شد. جایی که کسی را در خاطره ای جا گذاشته بود . چطور می شود آدم بمیرد اما هنوز فکر کند ، نقاشی بکشد ، خاطره مرور کند و روی گلهای یخ زده خاکستری تیره قدم بزند– مثل زنده ها . امروز روز تولدش بود . شاید صد سالگی ( تقویم چیز کثیفی است ) . آنجا تکه ای از زمین بود اما حیاتی نداشت . زمینش با گلهای یخ زده خاکستری تیره٬ مثل یک سلول انفرادی بی انتها. آهی کشید و دوباره جایی ایستاد که 99 سال دوست داشت آنجا ، حداقل برای چند لحظه پنجره ای به بیرون باشد. و کسی از روبرویش٬ و پشت پنجره رد شود.

احسان پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://dijitalam koja bud?.com

بهروز من که داستان بلد نیستم ولی ای کاش این عکسو از وسط میچیدی و بعد تکه ی سمت راست رو میزاشتی سمت چپ!
اگه قرار باشه از همچین مخمسه ای بیرون برم ترجیح میدم با نفر دوم همراه هم باشیم و با هم از اینجا بیرون بریم حتی اگه دشمنم هم باشه

پیرمرد دیریا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

آن مرد ایستاد تا نامزدش برود برای او و خودش کمی آبخنک پیدا کند تا بنوشند و در مورد آینده با هم صحبت کنند...
اما آن زن هیچوقت باز نگشت چون آبی پیدا نکرد.او به همسرش قول داده بود و نمی توانست زیر قولش بزند.سال ها گذشت و آن مرد از آمدن زن نا امید شده بود.آن مرد ازدواج کرد .آن مرد داشت زندگی می کرد و آن زن هنوز به دنبال آبی خنک برای آن مرد بود...آن زن حالا آب را بهانه ای قرار داده تا شاید دوباره بتواند آن مرد را ببیند...اما آن مرد داشت زندگی می کرد...آن مرد نمی خواست آن زن را ببیند...آن زن هم دنیا را با تمام آب هایش بدرود گفت...(تلخ بود یکمی)

مهر جنوب پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام دوست گرانقدر
پارانوئیدها همه جا هستند - مراقب باشید

گامبرون پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://nasiemjoroon.blogfa.com

بهروووووووووووووووووووووووووووووز .....

درخور جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://khalildarkhord.blogfa.com/

سخنرانی موسوی لاری در حمایت از میرحسین موسوی

موسوی لاری روزهای دوم و سوم خرداد به هرمزگان سفر و در حمایت از میرحسین موسوی سخنرانی خواهد کرد.

برنامه های موسوی لاری به شرح زیر است:

شنبه دوم خرداد:

مصاحبه با رسانه های اصلاح طلب ساعت 9 صبح

سخنرانی در دانشگاه هرمزگان ساعت یازده صبح

سخنرانی در شهر میناب ساعت17

سخنرانی در شهر رودان ساعت20

یکشنبه سوم خرداد:

مصاحبه مطبوعاتی با رسانه های محلی و کشوری ساعت9 صبح

سخنرانی در حاجی آباد ساعت16

سخنرانی عمومی در بندرعباس ساعت 20

مکان سخنرانی عمومی: بندرعباس ـ نرسیده به چهار راه نخل ناخداـ بعد از مجتمع نخل ـ ابتدای خیابان بهارـ ستاد شهرستان بندرعباس

من جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

چه زود بزرگ شدیم جفتمان
چه زود قد کشیدم، شدم همقد چادر مشکی مامان دوزم که کنار گذاشته بود برای همچین روزی شاید.
ریز خندیدم که: "ببین چه بزرگ شدم!"
درشت اخم کردی که: "جدیم، جدی باش."
عین همه ی وقتهایی که انگار قرار است بی مقدمه خبر بدی بدهند ته دلم خالی شد.
بحث عوض کردم که: "این هزارراهها به کجا میروند؟ بیا مسابقه. هرکس تا آنجا که چشم سرش دید تعقیبشان کند."
درشت تر اخم کردی که: "خودت را نزن به آن راه."
یکی یک کاسه آب ریخت توی دلم انگار. وا رفتم: "جر نزن، قرار ما این نبود."
چه بیرحم شدی یکهو: "کدام قرار؟!"
_ "قرار چشمهایت. مگر همه ی قول و قرارهای دنیا زبانی است؟ مگر دلی که گیر است با سنجاق وصل است که قفلش را بشود باز کرد و رهایش کرد؟"
نگاهت را گرفتی از چشمانم: "سفسطه نکن. من نخواستم. تو پیش آمدی."
_ "زبانت نخواست. دلت؟ نگاهت؟ دستانت؟"
_ "من هیچ وقت نخواستم. تو عین قربانی باتلاقی که توهم خودت بود هی دست و پا زدی تا چشم باز کردیم دیدیم اینجاییم. رودرروی هم، نه کنار هم. تو هرگز پیش نیامدی، تو فرو رفتی"
_ "بیا دیوانگیمان را بکنیم. ول کن این حرفهای صد تا یه غاز خاله خانباجی ها را. اصلا قبول. به جان نگاهت قسم. بیا عاشق نباشیم اما لااقل عشق بورزیم."
اصلا آن خنده ات را دوست نداشتم. که خش دار و عصبی بود و لابلایش شنیدم که زبانت گفت: "برو..."
آن اولها خودت گفته بودی: "آنجا که دیگر نمیتوان عشق ورزید، باید آن را گذاشت و گذشت.."
من نه گسستم نه رمیدم، نه گذاشتم و نه گذشتم. بعضی وقتها باید رفت و از خود گذشت. تنها نقطه ی مشترک عاشقیمان شاید همین بود. من از "خودم" گذشتم و تو هم از "من". بگذار کمی دلخوش باشم که حتی رفتنم هم خواسته ی دلت بود. که آخرین خواسته ی دلت را هم گفتم "چشم!" هرچند پای دلم رفتنی نبود...
سالهاست پای پیاده این جاده را هی میروم تا برسم به "بی تو". ببینم "بی تو بودن" چه شکلی است. همان جاده ای که قسمت نشد "باهم" در آن قدم بزنیم...

من جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

بهروز
اینی که کامنتیدم داستان نبود غرغر بود
احساس میکنم خیلی چرت پرت گفتم
ببخش دیگه به بزرگی خودت و حسن

امیر مینابیان جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
عکس جری پولاک در وبلگ فرادید

ماهی بالی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

در واقع این تصویر آدم و حوا در بهشت است که حسن بردان از روی حسادت و تنگ نظری آن را در فتو شاپ یا یک برنامه دیگر که من اسمش را بلد نیستم دست کاری کرده

پس داستان این گونه آغاز می شود

یکی بود یکی نبود
روزی حضرت آدم و حوا توی بهشت با هم دیالوگ می کردند که ناگهان ابلیس نابکار با موبایل خود یک عکس پنج مگا پیکسلی از آنها گرفت تا با انتشار عکس لختی خانوادگی آنها حال بگیرد. و اول از همه چون رابطه اش با فینی ها خوب بود آن را برایشان بلوتوس کرد. باقی ماجرا را خودتان بنویسد تا این داستان یک اثر اینتراکتیو شود

گوج گنو شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ http://goojegeno.blogsky.com

لی دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.leee.blogsky.com/

سلام
یه متن در مورد این عکسی که گذاشتی نوشتم.
ولی زیاد شاید ارتباطی به این عکس نداشته باشه.

نارنج جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://naranjonline.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد