بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

هنر هرمزگان پیش به سوی ترین ترین ترین ها

پس از رونمایی از بزرگترین سیمرغ خاکی جهان؛البته به گفته نشریه بندر چاپ 21 بهمن87؛من نسبت به خلق این گونه آثار سفارشی توسط هنرمندان هرمزگان معترض هستم.اما بی فایده است این اعتراض.(تصویر تزیینی است)

نظرات 9 + ارسال نظر
م.ذ شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ

پس بیا با هم آب در هاون بکوبیم

موافقم صدای خوبی هم میده

محمد شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://mmoeeni

نمی دانم ... اما با شما موافقم!

نهنگ شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ

کم کم.فقط باید مقداری صبر داشته باشن و باشین

پیرمرد دیریا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.hormozpic.blogfa.com

ما عادت کردیم وقتی یه کاری موفقیت امیز بود اینقدر انجامش بدیم تا برامون عادی بشه.......
به این ترین ها بی حساب و کتاب ترین شهر هرت ترین شهر بی قانون ترین شهر رو هم اضافه کن.

گوج گنو شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

بهشب جان تو فقط مخالفت می کنی ولی استدلال نمی کنی چرا مخالفی؟

د یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

این ترین ها رو کی مشخص می کنه؟ ولله که کافی ست پایت را از این خراب شده بیرون بگذاری تا بفهمی سالها توی کله ی اینها چه کرده اند که حالا همچون افتتاح پل عابر پله برقی دار که لقب اولین در جهان را گرفت همینطور تر تر تر تر راه می اندازند آنهم برای هنر مقوله ای که جانفرساست و مخصوص انزوا و نه رسانه.
مرسیتم بابا بهشب

Amir Moslem zadeh یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://kargahonar.blogsky.com

بهروز جان سلام
من امروز دارم می گردم تا جایگاه هنرمند متعهد به خاک، میهن و هنر خود را بیابم. تا پای پرتقالیها دوباره باز نشود. . موافق رو دست بلند شدن های پیمانکارانه هنرمابانه نیستم. اما چه کنیم که صدای من را تو و صدای تو را من می شنوم فقط.
امیدوارم این بازی" ترین ها" که راه افتاده و ادامه هم دارد گریبان نمایشگاه مجازی بی آزارمرا نگیرد.
بهروز جان از حضور سبزت در نمایشگاه مجازیمان قدردانم.


لبخند یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://ashkhavalabkhandha2.blogfa.com

با این نظر موافقم
یک عرض خصوصی هم دارم..اما امکان نوشتن مطلب به صورت خصوصی نیست..انگار!!

همکلاسیت سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام بهروز..به خدا ما خیلی گمنانمیم توی هنر وطنی..بزار یه کم ما رو بشناسن..اشکال نداره حتی اگه در حد تبلیغات باشه.. خیلی این قضیه داره لوس میشه ولی محکوم به شناخته شدنیم..تازه من خبرگزاری ها رو که دوره می کنم می بینم بابا !! بازخوردی هم نداشته ما داریم بال بال میزنیم... الکی خوش که می گن به ما می گن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد