بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

3 خبر تقریبا تکراری


۱.پیش بینی‌های من تقریباً اشتباه از آب درآمد و بزرگترین فرش خاکی دنیا کاملا مستقل توسط هنرمندان اجرا شد. اختلافات بین مسئولین و هنرمندان نتوانست جلوی اراده دوستان را بگیرد. تنها بازنده این جریان اداره ارشاد است که با اعمال این گونه سیاست‌ها جز منزوی کردن خودش چیزی نصیبش نمی‌شود. این را از فضای موجود در انجمن‌ها می‌شود بیشتر فهمید.


2.مامبولیوا پس از سالها کنسرت برگزار می‌کند از 21 تا 23 همین ماه در سالن شهید آوینی بندرعباس. این خبر بسیار برای من خوشحال‌کننده بود که فردا دارم میرم اونجا حال کنم اساسی.


3.خبر عجیب و غریب، شروع جشنواره تاتر استانی است. آن قدر این اتفاق با عجله افتاده است که معلوم نیست کی به چیه و چی به کیه. امروز عصر میرم اونجا ببینم چه خبره این اوضاع جشنواره استانی تاتر.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://mblinkbox.blogsky.com

سلام دوست گرامی
تفاوت های ظاهری این لینک باکس با دیگر لینک باکس ها موجب جلب توجه هرچه بیشتر به لینک های داخلش میشه.
هر کی این لینک باکس رو برده راضی بوده !!!
با قرار دادن آن در وبلاگ آمار بازدید و همچنین پیج رنک گوگل شما بسیار بالا خواهد رفت.
پس لینک باکس را در وبلاگ خود قرار داده و لینک خود را از طریق خود لینک باکس (ارسال لینک جدید) برای ما ارسال کنید
منتظر شما هستیم - با تشکر

م.ذ چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

حیف جشنواره که نیستم

معلوم نیست شاید هم حیف نشد.جشنواره عجولانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای

لاتیدان چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ

من هم سخت باور می کردم که کار به سرانجام برسد
ولی رسید
وچه قدر زیبا

م.ذ جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

واقعا ...
شاد باشی

احسان جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام واقعا این بیستمین جشنواره نیست

من جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

۱. افتتاحیه هرمز بودم و چه اتفاق مزخرفی که نتونستم فرش رو ببینم!

۲. بلیط گیرمون نیومد :(

۳. جان؟! کی؟! کجا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد